Jaarverslag 2019

In het jaarverslag van Fonteynenburg lees je in vogelvlucht hoe wij in 2019 verder vorm gaven aan de kern van ons werk: coaching van cliënten op weg naar een zelfstandiger bestaan. Ook zie je hoe we daarbij meer en beter samenwerken en tegelijk vernieuwen. Maar vooral lees je over het belang van verbinding en vertrouwen. Belangrijke factoren voor ons werk, juist in deze Corona tijd. Bekijk het jaarverslag hier.

We zijn trots op onze medewerkers en hebben vertrouwen in de samenwerking met onze zorgpartners en opdrachtgevers. Dit stelt ons in staat om onze cliënten zo goed mogelijk door deze periode heen te loodsen op weg naar een wereld waarin ook zij weer gewoon kunnen wonen, leven en werken.